Hakkamella Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Legen på kontrollen i dag sa at hodet var så godt som festet, og tvilte sterkt på at hun kom til å snu seg nå. Hvor lang tid før fødsel skjer det at hodet fester seg? Har 3 uker igjen. Førstegangsfødende.
Babyønske �� Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Tror ikke det er noe "fasitsvar" på det. Hos meg festet det seg en gang mellom 12 dager til termin og termindato. Termindato var for 5 dager siden og har enda ikke født, har ikke tegn på fødsel en gang....
Itsrejk Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Hehe...ingen fasitsvar her, nei... Jeg fikk jo samme beskjed på samme tidspunkt: Hodet godt nede i bekkenet, festet - veldig godt utgangspunkt for fødsel! Og her går jeg da... Termin i dag, ungen har satt seg på huk, og viser ingen tegn til å komme ut. ;p Men min historie er nok ikke typisk - sjelden de turner sånn så sent, så det slipper du forhåpentligvis. Men hos førstegangsfødende fester jo gjerne hodet seg tidligere enn hos flergangsfødende, så jeg tror ikke du kan ta det som tegn på noe som helst, egentlig (annet enn at du forhåpentligvis får en hodeleiefødsel - og det er jo fint!).
selini Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Festet seg her i uke 36, og nå går jeg inn i uke 41:P så dt er ikke godt å si,,,
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Med første festet hode seg allerede da jeg hadde to mnd igjen. Jeg fikk henne 4 dager før termin! Denne gangen er hode ikke festet, men ligger godt og dypt nedi bekkenet, så blir spennende å se, men jeg går ut i fra terminen min, så blir det mindre vente tid.Har også termin om tre uker til! Tror nok de kommer ut når de vil..heh:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå