Gå til innhold

Nå er det vel på tide


Elisa ♥2 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Nå er det virkelig ting på gang her. :-)

 

Hatt masse vonde rier i natt, sto på nippet til å ringe føden, barnevakt etc, men fant ut kl 4 at jeg først skulle prøve å slappe av, og det gikk jo... så sov et par timer.

 

Like etter jeg våkna gikk vannet!!!

 

Så vært på sykehuset halve dagen med ul, jm, lege ctg etc og tatt blodprøver for å utelukke infeksjoner. Legen strippa også litt, så fått fremprovosert litt sterke rier i dag. Hadde også 3 cm åpning!

 

Har foreløpig ikke fått regelmessige rier, men håper kvelden gjør sitt her. Nå har jeg sovet litt, så planer om å høste juletre og tilbringe kvelden på datras dansematte og se hva som skjer :-)

 

Kjenner det er mye sommerfugler i magen nå! :-)

 

Om ikke noe setter i gang, skal jeg til kontroll på sykehuset i morgen 8.30. I Drammen (som jeg egentlig sogner til) hadde de da satt meg i gang i morgen tidlig, men på Ringerike har de praksis på inntil 3 døgn etter vannavgang før de setter i gang!!! Synes det var mye.. Skulle da ha kontroll hver dag riktignok, men har jo halvannen time å kjøre hver vei og.. og venninne som må ta fri fra jobb... :-/ Håper han er ute i løpet av det neste døgnet :-)

 

Andre som er helt på tampen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Takk!

Driver å danser for harde livet her, så om ikke annet får jeg jo en treningsøkt uten like :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Håper det går bra med deg og at du får en rask og lett fødsel.

Dette er første gang på BIM etter at jeg har født, 27. 12. Min Sofie ligger i armene mine nå og vi har det veldig bra. Jeg fikk en drømme fødsel! Hun kom til verden med stor fart - akkurat som jeg har ønsket meg - hun var ute knapt en halv time etter vi kom på sykehuset. Hele fødselen tok bare 2 timer og et kvarter. Det var kjempe vondt men over veldig raskt og jeg er i overraskende god form. Håper virkelig det går bra med deg og lille gutten i magen din!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååj,så spennende!

Da får du også før meg alikevel:P Her skjer det ikkeno...

 

Lykke til!

Venter på oppdatering!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

verdens vakreste prins kom til verden 00.13 8.januar...ikke lenge etter siste innlegget her...

 

det gikk i rekordfart,fødte 18 min etter ambulanse ankom sykehuset...jordmor sto klar for å ta imot i bilen... 10 min m lystgass var alt jeg rakk

 

1 time fra au til han var ute...helt utrolig

 

kommer m fødselshistorie senere. nå er jeg på ringerike sykehus og får utrolig god forpleining.

 

lykke til alle dere somenda går å venter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer så mye du og!

vi har tydeligvis vært utrolig heldige.

 

er på sykehuset enda jeg da, skal hjem på mandag, for han skal følges opp i forhold til nyrebekken, og det gjør de ikke i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

 

Og Marte: Gled deg til Ringerike! Utrolig bra der! Kan ikke få fullrost de nok, og det er milevis i fra standaren på barsel i Drammen... Hadde enerom hele tiden. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...