girl23 *har fått prinsen sin* Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Heisann. Jeg lurte på om du driver å spår litt? Hvist du gjør det, kunne du ha sett hit litt? Jeg har termiin 18 jan og lurte på om klarer å se om lille gutten min kommer før det og sånn ca når? Og om du kan se hvordan fødselen blir? Hadde satt veldig stor pris på det. Er kjempe lei og har plager. Jeg er født 111285 hvist det har noe å si. Forstår hvis du ikke har tid til å se eller ikke orker. Klem fra en som er kjempe lei
girl23 *har fått prinsen sin* Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2009 prøver å dytte litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå