Gå til innhold

hvor har dere pcen??

♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver å ser etter hus og kom i den anledning inn på hvor vi skal ha datamaskinen (e) Sambo mente i stuen på eget bord, og det synes jeg jo på en måte er ok. Hvis ikke ruter og disker og alle ledninger skal være der. Og skal vi ha eget datarom blir huset større og dyrere.... Vi har hver sin, han en stasjonær (også en bærbar som sjelden blir brukt) og jeg min bærbare. Her vi bor nå har vi eget kontor i en del av stuen.

Derfor lurer jeg på hvor dere har dataen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi hadde stasjonær, stod den på et skrivebord i hjørnet av stua. Nå har vi bare bærbare.

Skrevet

Den er som regel på fanget mitt, og føler meg om jeg går i en annen stue, kjøkkenet eller hvor jeg vil skrive:)

Har scanner, skriver, makuleringsmaskin og alt annet på kontoret.

Skrevet

Stasjonær pc på eget kontor.

(også vurderer jeg å anskaffe en bærbar som kan brukes til surfing hvor som helst i huset).

Mannen min bruker pcen til jobbing, så han trenger et kontor. Dessuten synes jeg at pc-bord/minikontor på stua blir veldig rotete med mindre man har en veldig stor stue ...

Skrevet

i sofaen:p

Skrevet

Vi installerte kontor da vi flyttet inn hit, da hadde vi bare stasjonær pc. Brukte et gjennomgangsrom i 2. etg til det (for lite som loftsstue, men ikke like brukende som soverom siden man må gjennom det for å komme til 2 andre soverom). Nå har den stasjonære blitt omgjort til mediapc og står sammen med tv'n (der er også den eksterne harddisken som kopier av alle bilder og endel filmer havner), og den bærbare har vi enten i fanget mens vi holder på med den, ellers står den på hjørnebordet mellom sofaene. Stasjonær pc er aldri i bruk lenger (sånn som den ble brukt før).

Skrevet

Har forøvrig trådløst nett hvor routeren (er det det det heter?) står inni skapet på gjestetoalettet, og så har gubben dratt analog plugg langs listene bort til tv'n.

Skrevet

Vi har hver vår bærbare på stuebordet ( under sofan når de ikke er i bruk). Og så tok vi et skap på gjesterommet til printer og annet utstyr.

Skrevet

Vi har laptop begge to som er maskinene som er i daglig bruk.

De er der vi er.

Alt annet (ruter osv) står i den stuen som ikke brukes til daglig. (vi har altså to stuer...)

Skrevet

en i soffaen og den jeg får i morgen skal stå på arbeidspulten min inne på soverommet og være med meg på skolen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...