Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Fem uker etter jeg fjernet hormonspiralen sitter spiren! Da blir vi forhåpentligvis firebarnsforeldre i løpet av 2009. Aner ikke når jeg hadde eggløsning, men testet negativt for en uke siden. Blir vel termin i slutten av september tenker jeg. Åh, så deilig Hilsen verdens lykkeligste
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Gratulerer så mye, og lykke til med svangerskapet :-))
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Tusen takk Jeg liker heldigvis å gå gravid, håper det blir en positiv opplevelse denne gange også.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Gratulerer så mye og lykke til videre i svangerskapet.:0)
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Ja det var en kjapp =) Gratulerer så kjempe masse!! Så koselig! 4 barn, ja da her du sikkert fullt opp, så gøy =)
Mamman til AM&JS Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Såå moro da..godt å se at det er flere som satser på å få nr 4..hehe..Har selv termin nå i februar..med nr 4..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå