Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Skjønner greia med at det er for drøyt å sensurere amming, men hvorfor skal vi på DØD OG LIV brette ut ammebilder der da? Jeg blir så oppgitt av alt oppstyret som blir rundt slike saker... Folk går i skyttergravene og hyler om diskriminering, men det finnes da en milliard VIKTIGE saker å bruke energien sin på..? Får jeg ikke ha puppen min på facebook? nei nei da tar jeg et annet bilde da...
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Hehe... Jeg og forstår at man sensurerer ammebilder, men det finnes ganske mange bilder på facebook man først kunne bruke tid og krefter på tenker jeg. Ammebilder er veldig private bilder i mine øyne men vi er jo tydeligvis forskjellige der. Enda godt vi har fokuset på alt det viktige som skjer her i verden;D
Bergene Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Det er jo kun ammebilder der arolaen på brystet vises som ikke er lov. Bilder hvor man dekker puppen mer til er greit, så da ser jeg ikke helt problemet! Det er vel normalt å dekke brystet hvertfall littegranne til når man ammer?
Lykke X 4 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har full forståelse for at det reageres slik mot sensureringen som det gjør. Selv om jeg personlig ikke har behov for å brette ut ammebilder på facebook. Så jeg gjør som Gro Nylander Støtter disse protestene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå