Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Lurer på hav det er..våknet med veldig smerter på høyresiden under ribbeina på siden mellom hoftebeinet og ribbeina, kansje litt lengre oppe...hadde så vondt at jeg blei kvalm, og måtte ligge stille til det gav seg nogenlunde..det gav seg bra etterhvert..kansje 15 minutter..men har enda vondt der..skikkelig ømmt..vet ikke om det er noe som har hovna opp inni der eller om det er nyrene eller hva det er? noen som har lik erfaring? er veldig ekkelt å gå rundt sånn når man går skole og, hva kan det være?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2009 ver så snill, noen som kan svare?.. har så vondt nå at jeg begynner å lure på å ringe legevakta..
2010 Mammaen Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Hvis du har så vondt bør du oppsøke legevakt.
scoobydo Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jeg fikk magekatarr og smertene jeg hadde lignet veldig på de du beskriver! Er fryktelig vondt, og jeg kastet også opp...
lego Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 synes nesten det høres ut som gallesmerter jeg... Gallesten... Det gjør fryktelig vondt på høyre siden like under ribbeina. Ofte med kvalme og oppkast. Kommer gjerne anfall hvis du har spist mye fet mat.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2009 var på legevakta..og de sa urinen var fin.men de trodde det var noe med nyrene..urinveiene osv..og at det var smertyefullt, men ikke noe farlig..fikk bare beskjed om å ta paracet...men ja mamma trodde også det egentlkig var gallen..men det er mye bedre idag uansett takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå