Akki42 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 har gått på enkel pergo nå. i disse siste to dagene kjenner jeg at brystene er ømme og tunge. men skal ikke ha TR før den 14.jan. tok en test i dag.klarte ikke å styre meg.men den var negativ. det er sikkert isåfall for tidlig til at det vises. men er det noe her som har opplevet det samme?og som var gravid? venter spent på svar.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Det er nok en bivirkning av pergo.... mest ss da. Kan jo være du er gravid også. Men det er vel litt tidlig å få symptomer allerede nå kanskje... Fikk selv veldig ømme pupper da jeg gikk på dobbel pergo sist, men nå med 2 enkle kurer har jeg ikke kjent noe som helst. Men da jeg ble gravid og hadde superømme pupper hele tiden på pergo, merket jeg at jeg var gravid fordi puppene plutselig var så tunge liksom... Krysser fingrene for deg!
Akki42 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 men kan man ha bivirkninger av Pergo så lenge etter man har tatt dem da? begynte 23.12 og 5 dager fremover. og jeg hadde enkel kur. skal på dobbel hvis dette ikke gir resultater. ok takk for det.
lindynatt Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Höres ut som du har hat EL og at kroppen din produserer progesteron. Dette hormonet gjør at man får ømme bryster (noen av oss) Første gang jeg gikk på hormonsprøyter og fikk EL, var det å ta på seg sikkerhetsbeltet fryktelig vondt hehehe
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Ja, bivirkningene kan man ha hele veien. Pergo virker i 2 mnd den. Men håper jo heller at det er et tegn på at noe er i gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå