:-)))) Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Dere som har hatt dette....har det blitt borte av seg selv? For en del år siden fikk jeg beskjed at jeg hadde masse av dette og at det var grunnen til at jeg hadde uregelmessig mens. Så begynte jeg på p-pillen igjen, etter svangerskap og har nå sluttet igjen, pga av helseproblemer. Nå bruker jeg ingen fast prevensjon og har nesten helt regelmessig mens igjen. Vil det si at cystene er borte??? Gjør det noe å ha slike cyster....er det farlig? Noen som vet?
Gulosten™ Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Det KAN være farlig, og det skal følges opp med jevnlige kontroller. Min vokste, sprakk og lagde hull i eggstokken, dette blødde ut i bukhulen og lagde betennelse på blindtarmen. De kan vokse, og gjøre mye ugagn, men ofte blir de borte av seg selv. Uansett er det lurt å sjekke det innimellom, er det lenge siden du var hos gyn og tok innvendig UL..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå