Gå til innhold

I morra blir jeg mamma!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått beskjed om at i morra kl 8.15 blir det keisersnitt og barna mine kommer ut. Er 6 uker for tidlig.. Lille gutten min er alt for liten. -44% vekstavvik, så håper han får det bedre utenor magen. De tror det er noe galt med morkaka. Lille jenta er større og har det bra i magen fremdeles. Gleder meg og gruer meg. Er så redd for at noe skal gå galt. Fikk beskjed om at de kommer mest sannsynlig til å ta med barna bort med engang,er ikke sikkert jeg får hilse på de engang, ihvertfall ikke gutten siden det er han det er mest kritisk for. Er helt på gråten jeg nå.Håper at alt går fint i morra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LYKKE LYKKE TIL!!!!

Skrevet

Masse lykke til. Blir en lang kveld og natt for dere. Skal følge med på hvordan det går.

Skrevet

Oj, så spennende! Ønsker dere masse lykke til, alle sammen! Krysser fingrene for at alt går bra i morgen!

Skrevet

Masse lykke til i morgen. Alt går nok bra skal du se! Er jo godt du har fått så god oppfølging på gutten din. Tenk i morgen vil du endelig få truffet babyene dine,selv om du kanskje må vente litt:)

Skrevet

Lykke til! :) d går nok bra ;)

Skrevet

Jeg blir også mamma i morgen. Er på overtid, så de tar vannet kl 07.15 i morgen tidlig. Det går helt sikkert fint med deg og tvillingene, og du må bare tenke på at dere er i gode hender. De som jobber på føden vet absolutt hva de gjør!! Masse lykke til hvertfall :)

Skrevet

Lykke til!

Jeg skulle bli mamma igjen i morgen, men ks er utsatt pga at jeg er syk...

Skrevet

Hei!

 

Alt går nok bra i morgen skal du se... og du får jo se han etter hvert, selv om du kanskje ikke får sett han med en gang.. Husk på kamera og ta masse masse bilder... Og det er kanskje ikke lett å slappe av men prøv å slapp av mest mulig og det jo for det best for sønn din i magen at han kommer ut og kan få den hjelpen han trenger....

 

Uansett, lykke til i morgen og skal tenke masse på dere!

Skrevet

Lykke til du også, mamma-for-første-gang! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...