kimin Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 har stort sett vert sykemelt hele svangerskapet...beg å bli lei nå på slutten...skal settes i gang fredag 13 mars.så er nesten bare 2 mnd ijen:) har 2 barn fra før som er i barnehage 4 dager i uka...har kjempe diger mage,har hatt det alle gangene...mange som trodde jeg skulle føde til jul..blææ,.. så eg syns ting er veldig tungt... noen som har noen kjekke tips om hva man kan jøre for å få denne ventetiden til å gå? føler på en måte at livet står litt på vent.........
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 hei. er i uke 29.4 eg da, mem du kan jo begynne å strikke til den lille. el å legge ett puslespill det er bare fantasien det står på her da lykke til videre...
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 jeg er 28+3 i dag. Detter er min 3 og og dette blir gutt dette og, så da har jeg 3 gutter.. Jeg har også vært sykemeldt hele svangerskapet pga bekkenløsning å lavt blodtrykk. Og nå premature rier.. Så jeg og sitter bare her og ruger å ruger.. ikke så veldig givende men det er nok verdt det... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå