Gå til innhold

veeeldig dumt spm.. men kan menn få...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vondt av å ha for mye sex??

Eller er det bare unnskyldning for å slippe å ha sex??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sår på pipen? du er for tørr, hehe

Skrevet

Ja han sa jeg var litt tørr ja.. :(

Skrevet

betyr det at jeg er dårlig i sengen da??

Skrevet

glidemiddel:) si at dere må bli bedre på vorspiel sånn at du blir opphisset nok:) ta dere tid, og la han få hvile litt før dere prøver på igjen:D

Skrevet

Vi har hatt mye bra sex de siste dagene, så plustelg idag og igår kveld ungikk han å ha sex igjen, så sa han at grunnen var for at han var litt "sår" og synes det var vanskelig å ha sex, siden vi hadde hatt så mye sex !

Ble faktisk litt fornærma da, oppfattet det som han ikke synes vi hadde bra sex eller noe..

Skrevet
:) synes ikke du skal ta det så inn over deg jeg:) bruk heller tiden til å egge deg opp litt da, han også. Ikke sånn klart og tydelig, men gjør ting sånn i det skjulte og pirr han litt:) Kvinnelist, hehe
Skrevet

Menn blir også såre, særlig dersom du har vært litt tørr under akten. Kanskje hadde han også behov for litt pause, du er sikkert ikke "klar" hele tiden du heller. For hver gang en mann avviser en dame, har han sikkert tatt i mot tusen avvisninger fra henne - og kanskje ikke særlig hensynsfulle heller. Du kan sikkert komme på tilfeller der du ikke har vært i humør til sex, og avvist ham. Så nå vet du hvordan det føles, og kan huske på det neste gang han inviterer og du ikke har lyst ;)

Skrevet

Haha. Enten har du bøffelhud i musa eller han burde tømme sårsalve i trusa etter bruk.

Skrevet

Mannen min får vondt hvis det er veldig mye i perioder.

Jeg unnskylder ham litt med at han var jomfru når vi giftet oss, og vi har bare vært gift 1,5 år så jeg har ikke fått "trent" ham godt nok enda ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...