Linchen Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Har brukt lite av det til junior, går mest i kluter. Men vi skal ut og reise, så tror jeg satser på våtservietter.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Coop x-tra sine er vel best i test flere ganger. Ikke koster de all verden heller.
melkekua™ Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Signerer Phunk ) men de siste i pakka har en tendens til å være veldig bløte hehe.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Skal vi bruke noe annet enn Mesoft på snuppa, så må vi bruke SebaMed som de bare selger på apoteket. Alt annet gir sår stump=(
minnimommo Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Sebamed er jo ikke nødvendigvis bra da....faktsik så ga det min sønn sår stump, og han tåler det meste.... Simple sine, selges mange steder, grønn pakke med lokk, har ingen skumle stoffer, tror jeg nå da, lukter iallefall ingenting, men er holder seg våte over lang tid!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Dermica sine fra apoteket bruker vi, veldig gode
polarn & pyrene Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 De gangene vi må bruke våtservetter må vi bruke natusan sine. Han får rød og sår stump av alt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå