Gå til innhold

Tvillingmødre i Bergen!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere! Er ny her og lurer på om det er allerede en gruppe som treffes i Bergen.. Har selv 2 mnd. gutt og jenta. Veldig hektiske dager men kan tenke meg å treffe andre tvillingmødre!

Hilsen og Godt nytt år til alle sammen..

V.-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

henger meg på:) har 1 mnd. jenter! Hektisk her og men fryktelig ensformig å bare være hjemme da!

Skrevet

Heisann. Er mamma til 2 travle gutter åå 10 mnd. Skal nok være hjemme en god stund til :). Det er ikke alltid lett å komme seg ut om dagene, er mye som skal organiseres for å si det sånn. vi bor sånn litt utenfor Bergen.

Skrevet

da er vi allerede 6 babyer da! hehe... jeg var på tvilling kurs under graviditeten og har garantert en til som hadde vert med på treff!! så 8 babyer da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...