#Prinsemor# Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Har cafe latte på vegg, lyse tregulv stoffmøbler i grått og brunt. og lyse trebord, har lyst på nye gardiner og lurer på hva slags farge/ og hvilket gardiner jeg skal kjøpe. noen som har tips
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Hvis du har mye vinduer og det dermed fort koster litt å kjøpe nye gardiner ville jeg valgt noen lyse ensfargede (men kanskje med litt mønster i veven). Har selv en forkjærlighet for panelgardiner, men det spørs jo litt på evt bruk (skal de brukes til noe annet enn bare til pynt så er det kanskje litt upraktisk). Har man nøytrale gardiner er det lettere (og billigere" å gjøre stua "ny" med friskere farger på puter og duker/løpere eller andre ting.
#Prinsemor# Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 har 4 vinduer og 8 panelgardiner nå, så kan godt tenke meg å fortsette med det, trenger ikke noe for å sperre sol/ innsyn med. Er lei av de jeg har og trenger nye ideer
elikatt -mamma til 4- Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har cappuchino vegg, eik-gulv og brune skinnmøbler, og i sommer kjøpte jeg meg hvite gardiner på et innfall, og det ble skikkelig stilig! Jeg fant ut at heretter skal jeg aldri ha mønstrete gardiner igjen, det får stuen til å se rotete ut, med de hvite gardinene ble det ryddig og stilrent! Men det er min stue da, vet ikke hvordan det ser ut hos deg, håper du finner ut av det! :-)
anaina Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Jeg liker best ensfargede gardiner med struktur i stoffet/veven. (helt glatte ensfargede syns jeg fort kan bli litt vel "simpelt".) Lys beige ned mot offwhite, evt naturlig lin.
anaina Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 disse? http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=30925&ProductId=207482&ArticleId=66448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå