Gå til innhold

April: Yaddaline??


Monica *rosa og blå*

Anbefalte innlegg

Har du bare 6 uker igjen til termin????

 

Herregud hvor tiden flyger! syns ikke det er lenge siden du annonserte det jeg!! Hvordan er formen nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, nei tida kan (visstnok) gå fort, selv syns jeg det har tatt en evighet :oD 34 fullgåtte uker i dag, 6 uker og 2 dager igjen til termin, max 8 uker til fødsel tenker jeg. Og det ER jo ikke lenge til, det bare føles sånn når jeg allerede er drittlei.

 

Formen er ikke så verst, men jeg er 100% sykemeldt. Bekken og kynnere skaper trøbbel nok så her pusles det hjemme. Er ge-digen i størrelse denne gangen så jeg føler meg som, ikke bare en hval men en høygravid hval... Tipper jeg snart er like bred som høy, haha. Baby spreller og er aktiv som bare det, ligger med hodet ned (men bevegelig) og jeg er superspent på hvordan det blir å bli guttemamma plutselig. Syns du det var stor forskjell/noen forskjell i det hele tatt? Gleder meg fælt, men skremmende også i og med at vi har ei fra før av som også skal ha alenetid med mamma og pappa, bli sett og hørt og ikke minst passet like godt på som før, om ikke enda mer spesielt i startfasen. Men hun (tror hun er) klar; snakker om "min baby" og "når min baby kommer ut av magen din" osv, hehe. For da er hun jo nemlig storesøster og da er hun jo STOR - nesten voksen tydeligvis :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min erfaring med storesøster er at det er gått utrolig bra, alle som var på besøk hadde med gaver til henne også, og ga henne mye oppmerksomhet. Selvfølgelig har det vært litt sjaulsi der, men ikke mye! :)

 

Men de å få en gutt... ja... det har vært annerledes ja.. men om det er fordi det er en gutt eller fordi han har ei storesøster å gå etter vet jeg ikke.. han er 7 mnd, og han sitter, krabber og reiser seg opp. så det var ikke mye baby vi fikk denne gangen! han er en helt annen enn storesøstra for hun sov når hun skulle sove, spiste når hun skulle det.. alt gikk som en drøm med henne, men her sliter vi med søvn og det som er..

 

Men nå skal jeg ikke skremme deg altså, dette er jo forskjellig til hvilken baby som kommer ut da! ;)

 

Men jeg tror egentlig du får jente jeg da.. hehe! For jeg var diger, rund å veldig hormonell med jenta mi (har lest du har hatt litt hormoner ute i sving, hehe) og med gutten min så hadde jeg ett drømme svangerskap uten hormonsvingninger, kvalme osv.. men dette er jo også forskjellig da! :)

 

oiii.. bli litt langt dette =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg blander meg inn i sammtalen deres her, men ble litt overasket over hvor langt du er på vei allerede. Tiden har jo gått så utrolig fort nå.

 

Her var det foresten ikke så mye sjalusi her i huset fra storesøster, men etter noen uker havnet vi mitt i trassalderen som vi nå for det første begynner å komme oss ut av.

 

Jeg var jo ogås enorm nå sisst gang, jeg hadde hormoner og kvalm en del.

Det å få en gutt vet jeg ikke om var noe annerledes, men han våkner oftere på natten og spiser oss ut av huset døgnet rundt. Valdig glad og bli, men er ikke like rask som sin søster når det gjelder utviklingen.

 

Utrolig hærlig og morosmt å ha to barn og en av hver. Du har masse å glede deg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er artig å se hvor forskjellige våre to små gutter er! :)

 

Godt at verste trassen deres er ferdige da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...