Gå til innhold

Er det ikke greit å bruke krisesenter som overnatting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alenemor, og har ganske dårlig råd innimello. Så da jeg har måttet ha en bytur innimellom (inn til Oslo) har jeg hatt med datteren min (4) og så har jeg oppsøkt krisesenteret, sagt en liten hvit løgn om at jeg har en voldsom mann, og så har jeg og jenta fått overnatte der til dagen etter. Kjekt, så sparer vi hotellpengene å sånt.

Men da jeg sa det til venninna mi, blei hun driiitsur, og sa det var forkastelig..

Skjønner ikke helt det da. Om vi ikke overnatter, så står jo sengene tomme liksom? Hva sier dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det ikke greit, men jeg tror ikke noe på deg.

Skrevet

Har du så dårlig råd at du ikke har råd til kost og losji andre steder enn hjemme, ja, da holder du deg hjemme. Fy flate, for en moral du viser stakkar jenta di:(

Er enig med venninna di, det er forkastelig og vel så det.

Skrevet

Hallo? Pointet er at vi bor langt utenfor Oslo, og må overnatte (helst)

Skrevet

Tror heller ikke på dette.

Skrevet

Neste gang kan du stikke inn på sas hotellet og spørre om de har en ledig seng du kan låne, og så kan du jo argumentere med at siden den står der tom allikevel, så burde du få sove der gratis...

...liksom...

Skrevet

Jeg har selv vært på krisehjem, og det vises så utrolig godt på oss damer som virkelig trenger det, at jeg tror ikke noe på deg. Kort og godt.

Skrevet

Tenkte at det må da være flere som har tenkt på dette før? denne muligheten? Mulig jeg er en god skuespiller, da;)

Skrevet

Hvis dette er eit seriøst innlegg så er det ganske dårlig gjort av deg. men tror lite på deg, for dersom eit krisesenter for inn noen med barn og det er snakk om vold heime så vil barnevernet bli kobla inn, skal ihvertfall det...

Skrevet

Har du ikke råd til å dra, kan du ikke dra. Simple as that. Jeg reiser ikke til oslo jeg heller, om jeg ikke har råd til å overnatt der. er det pga sykdom eller slike ting du må dit, så får du ta kontakt med NAV og høre om du kan få det dekt. MED DOKUMENTASJON, for du er vel troende til å svindle der også...

Skrevet

Greit. Da skal jeg varsle krisesentere i Oslo om å være på vakt neste gang ei mor med en fire år gammel jente kommer ei helg.

Skrevet

Hvor ofte gjør du dette,da?

Skrevet

Har bare gjort det to ganger. En gang i sommer, og så nå rett før jul (vi måtte inn å handle til jul).

Måtte jo gjennom en sånn samtale da vi kom inn, men ba om at barneværn ikke måtte kobles inn. Og det gjorde de heller ikke. Sa jo bare at dette var bare en sånn engangsting som skjedde, og att vi ikke hadde en svært voldelig mann vi måtte bo sammen med.

Skrevet

Var ikke ei helg, men en tirsdag.

HI

Skrevet

Og sånt tøv sitter jenta di å hører på? Nei, dette tror jeg ikke noe på..

Skrevet

For det første- jeg tror ikke på deg, dette er nok en tulletråd.

For det andre- HVIS det er tilfelle, så tar du opp plassen til noen som virkelig trenger det. Kanskje en kvinne ikke fikk plass, og måtte dra hjem igjen til en mann som voldtok og banket henne etterpå. Hyggelig av deg.

Skrevet

Hallo? Hvordan det ser ut? Det er fint der, masse stæsj, bilder å sånt. Og så er det sånne rom for de som bor der, fellesrom og kjøkken. Nesten som et hotell, eller motell kanskje. Er ikke så innmari pynta, ikke fliser å sånn.

Skrevet

Hallo, ungen var jo ikke med på samtale?

Skrevet

Håper at dette er et tulleinnlegg!

Da er det i såfall en veldig dårlig spøk, LAVMÅL!

Hvis ikke SKAM DEG!

Og du skal være et godt forbilde for din datter? Fy flate!

Har du ikke råd til hotell, så får du finne deg i å shoppe på nett eller i hjembyen(bygda) di.

Skrevet

Holder med venninna di! Ikke greit å utnytte systemer sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...