Gå til innhold

Fikk dere noe fint av arbeidsgiver til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sykemeldt over jul, så først i går var jeg innom jobb. Og der lå det julegave og ventet, og jeg er så imponert! Fikk EvaSolo karaffel med "våtdrakt" og 8 EvaSolo glass til. Kjempeflott gave syns jeg, og ble så glad.

Gavetradisjoner og budsjett varierer jo veldig fra arbeidsplass til arbeidsplass, men her jeg jobber nå har de i alle fall blitt veldig godt mottatt; i fjor fikk vi Stelton kaffekanne og året før gavekort på Steen&Strøm. Noe de fleste damene jeg jobber sammen med liker.

Mannen derimot fikk en konjakkflaske som jo er en flott presang, men så var det jo denne debatten om å gi alkohol til folk man ikke kjenner... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk julekurv med mat som vi får hvert år med mat for rundt 2000 kroner:) Så handler aldri inn til jul:D

Skrevet

He he, alltid morsomt å sammenligne med folk i det private!) Vi fikk et handlenett med kommunens logo på he he he. Mange synes det bare er tøys å få en så stusselig presang, men jeg bruker gjerne slike nett når jeg handler, så jeg syntes det var helt ok. Blir likevel komisk når jeg kom hjem til modern som hadde fått gaver for minst 2-3000 tenker jeg.

Skrevet

Jobber også i kommunen. Vi fikk faktisk Hadeland glassverk karafell med to vannglass til - så fornøyd med den..

Skrevet

Vi fikk nydelig julepynt i Karen Blixen serien:)

Veldig fornøyd med det. Jobber i staten.

Skrevet

jeg jobber gjennom et vikarbyrå, i kommunen, hørte ikke en lyd fra vikarbyrået, å det skuffer meg faktsik litt, har jobbet gjennom vikarbyrå før, å fått både ett og annet!

Av arbeidsplassen fikk jeg et "sølv"hjerte 7-8 cm i høyden, hult, til å henge på juletreet, men en kanongod marsipan sjokolade inni!

Skrevet

Fikk kr 5000 + mva (dvs 6250,-) for å handle det jeg har lyst til for :-)

Ble Icebug-sko, vinterjakke og ny støvsuger for de pengene :-)

Skrevet

5000 kroner?? Hvor er det du jobber da?

Skrevet

jobber i det private - og fikk en email med de beste ønsker for julen og det nye året :-) her er vi kostnadsfiksere og gjør alt for å tyne aksjekursen oppover.

Skrevet

Gavekort på jernia til 200.

Tanken som teller mener jeg, men nesten alle jeg jobber sammen med syntes det var for lite.

Skrevet

jeg fikk to kino gavekort. og mannen fikk en 1.5 liter flaske med vin. syns det er kipt å gi vin jeg da..siden vi ikke drikker det selv..

Skrevet

Jobber du i Hafslund, Yaddaline......? Hehehe

Jeg fikk Kakefat og 4 kakeasjetter fra Grand Cru :) Veldig happy.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

fikk en stor "beholder" med masse godis oppi. Ikke verst til å begynne å jobbe der 2.januar..

gubben fikk digital fotoramme, det syns jeg var en flott gave :)

Skrevet

Jeg jobber kommunalt så der er det nok ikke mange pengene å rutte med hehe, men vi fikk en rød telysholder. Brukte den under julemiddagen, ble så fint atte :o)

Skrevet

fikk fra utd. forbundet,, handlenett og ei lita lykt til å feste på nøkklene.... ellers fra jobb har det vært badesalt, engel(jukepynt),nøkkelring.... tjoho...

Skrevet

Vi fikk ingenting :o(

Jobber i kommunen.

Skrevet

Alle på jobben hos meg (ca 60 ansatte) fikk 5000 kr hver.

Trodde ikke jeg fikk siden jeg er i permisjon, og ble kjempeglad da jeg sjekket konto på lille julaften. De kom godt med!!

Skrevet

Fikk kun det tradisjonelle julekortet fra adm.dir som takker for innsatsen i året som gikk, og snakker om at vi vil ha enda større utfordringer neste år i forhold til budsjett, nedsparinger etc. Alltid like motiverende :)

Jobber på sykehus...

Skrevet

I et bittelite privat firma :-)

Skrevet

Sambo fikk en karaffel med jobb-logoen på. Må av med lokket for å helle..I fjor fikk han vannglass med logo på. Mamma fikk mail (fra kommunen).

Skrevet

Fikk et julekort i posten hvor det stod at i år gikk de ansattes julegave til Redd Barna isteden for pakker til oss ansatte. Helt greit synes jeg pga som oftes er det noe udugelig vi får med firmalogo på... jobber i en av Norges største bedrifter, men vi fikk aldri vite hvor mye penger dem faktisk gav til Redd Barna da....

Skrevet

Ingen verdens ting! Litt skuffa, menmen. Samboeren min fikk mastercard med 500 kr fra sin arb. giver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...