Squirrel79 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Etter noen ukers usikkerhet om leie på den lille i magen min så skal jeg på ultralyd på Ullevål i morgen for å sjekke det. I uke 32 var JM sikker på at det var seteleie, men i uke 36 var hun ganske sikker på at han hadde lagt seg med hodet ned, selv om jeg mente det motsatte. Det skal sies at han var flink til å gjemme seg når jeg var på kontroll da, så det var vanskelig å kjenne hvor han lå. På mandag var jeg på ny kontroll. Var 37 + 5 da, og JM var på nytt usikker, men sikrere på seteleie enn hodeleie, så jeg har blitt henvist videre til Ullevål i morgen. Er det noen som kjenner til prosedyrene til Ullevål hvis han ligger i seteleie i morra? Jeg har en mistanke om at han kanskje kan ligge i tverrleie og, men det er bare synsing fra min side. Er 38+2 dager i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå