Brunost Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Den går noe som ligner på dette: I don't wanna live without you I couldt have turned on the tv if sometings better..... it wasnt always easy ...such a felling If this dreaming... Det er en dame som synger den. Den går på radio 1 i ny og ne. Noen som vet hvilken sang?
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Leona Lewis - Better in time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå