Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Det var jeg som traff en fyr på internett, og han kom på besøk fra internett og var hos meg i 5 dager.. 5 strålende dager!!! Han er akkurat dratt, og jeg sitter her skjelven.. Vi har hatt 5 fantastiske dager, vi gjorde alt mulig, var på romantisk fjelltur, gikk på skøyter, bowlet, gikk ut på middag og traff mine venner.. Vi hadde en kjempebra kjemi!! Min vennine var forbauset over å se at vi klikket så bra sammen, han vil jeg skal komme på besøk hos ham snart.. Og jeg sitter her skjelven, og litt lei meg for at han bor så langt vekke.. Han spurte om jeg hadde tenkt noe videre på oss, og jeg har så gjerne lyst å være med ham! Jeg la opp bilder av oss på facbeook sammmen, og han la de til på hans, og det virker jo litt "offisielt".. Men nå er jeg så nervøs, på hvordan det går i ettertid her.. Vil IKKE ha for store forhåpninger, og vil ikke bli såret! Så håper vi beholder bra kontakt nå når han kommer hjem, var snakk om å besøke ham første uken i Februar.. *Sukk* Ser på hans facebook det er en del jenter som flørter med ham, og han ser jo ganske bra ut så.. Håper jeg ikke bare er en engangstilfelle!
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Lykke til videre,synst det høres lovende ut jeg :0)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har fulgt deg og oppmuntret deg underveis:-) Så utrolig koselig at det gikk så fint!!! Han hadde nok ikke giddet å ta den lange turen til Norge om det var et engangstilfelle. Hvorfor skulle han gidde det? Da kunne han like gjerne funnet noen i sitt eget hjemland (også via internet), mye enklere det. Og helt enig, det at han legger ut bilder, betyr at han vil "vise deg frem" :-) Så kos deg med gryende forelskelse,du, og ikke let etter grunner til at dette ikke kan gå bra. Mange gode klemmer fra meg
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Ja han viste meg alle "vennene" hans på facebook, fortalte om de ulike jentene som "flørter" med ham.. Og har ikke skjult noen ting synes jeg:) Han var intressert i å treffe mine venner, pratet også om neste gang han kom til Norge! Ja vi hadde det veldig fint sammen, faktisk ganske gøyt:) Men v la ikke ut bilder av tatt "sammen" for det ble ikke tatt noen av oss sammen, mest tok jeg bilder av ham i Norge liksom så la vi det ut på min profil så tagget jeg de på ham, så alle kan jo se han har vært på besøk hos meg! Men jeg gleder meg... til å se ham igjen:) HI
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Og så utrolig morro:) Fulgt med på det du har skrevet før:) Blir glad selv :D hihi
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 så flott at det gikk bra da fant meg en en god del mil vekk på samme måten jeg, men innenfor landegrensene da lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå