Gå til innhold

Noen som har lang vei til sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøre en time for å komme dit :o(

Gruer meg veldig, for sist fikk jeg komme på fødestuen som bare ligger 20 min herfra.

Men denna gangen må jeg på sykehuset, pga livmor som ikke vil trekke seg sammen. så blør ekstremt mye da.

Er redd for at jeg ikke skal nå fram i tide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har 1,5 time til sykhuset. Og det er på sommerføre. Er det skikkelig dritt vær så kan det ta enda lengre tid. Gleder meg ikke akkurat. Gikk greit nok sist, siden fødselen tok lang tid, men alt kan jo bli annerledes denne gangen. Ikke så gøy med lang vei nei.

Skrevet

Hjelp, det var langt..

Skrevet

Hei! Her har vi 2 timer på sommerføre- håper virkelig på fint vær og ingen snøstorm.... Både jeg og mannen tenker litt på dette, dette er vår første og vi har jo ingen peiling på hvor lang tid det kan ta.

Kommer nok uansett til å dra tidlig, håper jeg skjønner når fødselen er i gang! Det går nok helt sikkert fint både for oss og dere(o:

Skrevet

Har ca 2,5 timer til sykehuset på sommerføre! Så er veldig spent på hvordan dette skal gå..

Skrevet

Vi har ca en time og et kvarter, men ser ikke egentlig på det som langt da. Men har fått beskjed av jordmora på sykehuset om å dra innover med en gang jeg kjenner antydning av noe som helst, så han ikke skal bli født på veien en plass... Forrige gang gikk det plutselig litt fort, så hadde det ikke vært dårlig føre så vi dro i "god tid", hadde vi ikke nådd frem til sykehuset. Men denne gangen har jeg termin i april-mai, så føre er i alle fall ikke noe problem denne gangen... Men satser på jeg når inn i tide da.. :)

Skrevet

1 1/2 time til sykehus herfra... Skulle ha ks i morgen, men det ble utsatt fordi jeg er syk... Og nå har jeg forsyne meg begynt å få vondt i mage og rygg... Fødselen bør ikke sette igang av seg selv for det er en stor setebaby som jeg ikke har plass til å føde vaginalt... Så, ja, jeg har begynt å kjenne på hvordan det er å ha et stykke vei... Ikke gøy når vagianle fødsel absolutt ikke mp skje og man i tillegg er syk/ har influensa, m.m...

Ikke for å klage, for jeg er alltid optimist... vi får finne frem galgenhumoren - det ordner seg alltid!

Lykke til, HI!

Skrevet

2 timer på sommer føre her og, så ikke noe moro det! Sist rakk jeg så vidt fram. Jenta kom 10 min etter at jeg kom på sykehuset! Veldig spent på om jeg rekker fram i det hele tatt denne gangen......så det er ingen ønske situasjon nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...