urigeller Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Irriterer meg sånn over navnet på MGP-bandet Blacksheeps. S-en på slutten skal jo ikke være der! One sheep - two sheep!
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Enig. Noen burde ha sagt det til dem før de ble kjent. Blir litt komisk å endre på det nå...
Januarjubel! Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 hehe - bra obserbert! Det har jeg ikke tenkt over en gang. Men fdet høres bedre ut med "The Blacksheeps" (er det ikke det de heter?) enn bare "Blacksheeps" da. Altså at det ikke er saueflokkene som er i flertall, men bandmedlemmene? Hm...skjønner ikke helt hva jeg prøver å si selv.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Har også tenkt på at det er band medlemmene i flertall...
linneha Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Det er meningen at det skal være en S bakerst, det er litt på tull. De kan helt sikkert enkel engelsk de også!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Dei var jo fullstendig klar over det før dei blei kjent da.......
minnimommo Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 joa, men det er vel det samma det?? Nok av uforståelige band navn rundt om kring?? Surferosa? ABBA skrives jo egentlig med den bakerste B speilvendt? Skrivefeil og uvenlige skrivemåter i band navn er vel bare sånn det er!? Mulig The Blacksheeps ikke tenkte på skrive måten, emn så er de jo ikke sauer heller, så samma da vel??
Linchen Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Takk for at det er flere enn meg som grøsser over den s-en! (Jada, jeg har et liv.) Men hva mener dere med sauer kontra saueflokk? Det blir aldri s på sheep.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Er vell alt ei gruppe/band som heter Blacksheep
MAMMA MIA08 Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 De satte på den s-en bare for å irritere engelsklæreren sin! Hørte det i et intervju med gruppa. Så dere kan slutte å irritere dere.... Dette er altså bare en finurlig fjortis-spøk! De er ikke bare dyktige, de har humor også)))
OsloMor Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 Surferosa har jo kalt seg opp etter et av verdens beste album, nemlig Surferosa av Pixies. Ikke noe "crazy" norsk idé det nei;)
Linchen Skrevet 7. januar 2009 #12 Skrevet 7. januar 2009 TAKK! Jeg har håpet på en forklaring på dette... Du er en knupp! ( Og - ja - jeg er engelsklærer he he he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå