MissMusic Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Hvor mange grøtmåltider gir dere babyen på 4,5 måneder? Jeg gir bare grøt en gang for dag og lurer på om jeg skulle ha begynt å gi henne mer? Dette er mitt første barn og lurer på mangt og meget :-)
Alba44 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Ga også en gang om dagen på den alderen. Husker ikke helt når vi økte til 2 ganger. Rundt 6 mnd kanskje..
It's all about me Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Veslejenta er akkurat 5 mnd og hun får et grøtmåltid om formiddagen og en flaske velling om kvelden. Virker hun sulten og takler grøten fint kan du sikkert begynen med et måltid til.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Hun fikk et grøtmåltid og en porsjon med grønnsaksmos på den alderen.
Barn i huset <3 Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Hvis vekten er fin.å h*n ikke virker misfornøyd. Så ville jeg ha ventet litt, med andre porsjon. Når de er så små så kan de få litt problemer med å fordøye det. =) Jeg begynte ikke med dette her før sønnen min var 5mnd=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå