bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 jeg er i uke 34 og føler litt på meg at jeg kommer til å gå som sist gang (fødte i uke 37) men er jo ikke sikkert det skjer da burde vel egentlig pakke bagen snart iom at vi straks skal flytte og alt blir kaos her. men så bruker jeg jo disse joggebuksene jeg ser på som natulig å ha med nå på slutten da. skal de slikosm ligge i bagen i mange uker og ikke brukes hjemme nå den siste tiden da?! kjekt å ha de rene med seg også. Har prøvd å få kjøpt ei ny bukse uten stram strikk i magen (type yoga bukse) men ikke funnet annet enn korte enda. har flere korte her hjemme men da bruker jeg bare strømper under og store ullsokker utapå. ikke akkurat sykehusklær kanskje? jeg håper å få reise hjem raskt etter fødselen så ser ikke for meg et par døgn på barsel. Men må jo ha toalettsaker, skift og klær til babyen i alle fall... hadde dere alt feridg pakket eller var det småting dere måtte huske på å legge nedi i siste lita?
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Pakket da riene startet, men vi har bare 5 min å kjøre til sykehuset, så ingen krise hvis jeg hadde glemt noe heller, for sambo kunne jo bare kjørt hjem og hentet.
Mom2Two Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Den pakket mannen rett før vi dro til sykehuset. Litt tilfeldig hva som ble med for å si det sånn..hehe:-D
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Den ble pakket når vannet hadde gått:) god tid:)
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Jeg pakket også når vannet hadde gått :-)
Gjest mphs Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Den begynte jeg å pakke da jeg var rundt uke 30/34 begge ganger. Jeg syns det var veldig greit å ha gob tid på å pakke den slik at når tiden kom hadde jeg husket alt jeg ville ha med meg. Og man vet jo aldr i hvilken form man er i når fødselen starter.
Alba44 Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Den rakk jeg aldri å pakke Ble prematur fødsel på meg, så fikk beskjed om å komme til sykehuset med en gang. Mannen pakket til meg etter fødsel da =o)
Mammapudding Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Jeg hadde skrevet en liste over det jeg skulle ha med og pakket den dagen vi dro på sjekk pga vannet gikk..men bodde 5 min unna sykehuset da, så ikke akkurat krise om noe ble glemt:)
Mamman til M&E Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Da vannet hadde gått, 16 dager før termin. Sprang rundt meg selv her og glemte det meste :-) Mannen tok det med senere så det gikk veldig bra. Bor 15 min fra sykehuset
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 jeg har faktisk pakket den idag 17 dager før termin..så nå står den under trappa og kan bare bli tatt med.trenger bare kaste oppi toalettmappa for den har jeg ikke pakket enda:-)
Leona* Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 Jeg pakket ferdig tre uker før terminen, og fødte to uker på overtid..... Toalettsaker og sånn som jeg brukte hjemme, hadde en fast plass, så jeg raskt kunne pakke det ned i bagen.
flypapir Skrevet 7. januar 2009 #12 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har såvidt begynt å pakke den nå. Har 9 dager til termin, men fødte 15 dager over sist så har goood tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå