Gå til innhold

Oppblåst mage


81-Mamma<3<3

Anbefalte innlegg

Flere som har oppblåst mage? Går den ned igjen? Eller er dette vedvarende langt ut i svangerskapet?

Jeg er bare i uke 6+6, så er jo ikke noe babymage å snakke om, men alle buksene mine er blitt så trange.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Du er ikke den eneste som har det sånn. Jeg har kun 2 bukser som passer. Frustrerende! Litt tidlig å kjøpe mammaklær, ihvertfall for min del. 7+4. Føler meg bare litt halvfeit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å høre at der er fler som har det som meg! Trodde det bare var all julematen men til tross for masse trening etter jul så skjer det ikke mye med den der magen. Er "verst" om kvelden - da ser jeg skikkelig gravid ut alltså! Begynner å lure på om jeg har tellt feil et eller annet sted?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske mange som har det sånn.. hehe. ser ut som jeg har den gravidmagen.. er bare 7+2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bra svar :) Greit å vite at det er normalt, og at flere har det slik :) Takk og lov for moten med litt lange gensre sier jeg bare!!!! Da kan jeg åpne en knapp eller to i buksa uten at det synes også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig oppblåst fra uke 7 - 10. Jeg begynte også å lure på om jeg kanskje hadde blitt gravid en måned tidligere enn først antatt, men magen så mer tjukk enn gravid ut :) Men nå nærmer jeg meg 12 uker, og magen har gått tilbake. Føler meg mye finere nå, med slank midje og liten kul på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes veldig lovende ut!!! :) Håper min mage også forsvinner!! Gleder meg til å få babymage, men ikke noe gøy med den her oppblåste tjukke magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt det ikke bare er meg. følte meg litt rar, 8 uker på vei og klærne er for trange. nå har jeg hatt snickers dilla, men ikke så heftig. veier mine 53 kg enda . . . men magen står som en ball, , særlig på kvelden... mindre kult, men det er heldigvis normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til oppblåsthet! Jeg var en liten stund rimelig sikker på at jeg skulle ha tvillinger, men ser jo nå at dette er normalt :) 7+3 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har varit helt grusom! Trodde jeg skulle sprekke!! Oppblåst som en ballong... Magen aå merr ut som en 6 månaders enn en 9 ukers.. Och vondt!

Men veide meg idag og jaeg har ikke gått opp noe! Det trudde jeg ikke, så stor som magen blitt.. Tydeligt att luft ikke veier noe særligt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...