klarfornr2 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Som en trenings- og kostholdsfantast syns jeg det er alt for liten trafikk under trimdebatten, evt kosthold og trenings debatten. De ligger under "alle forum på BIM" nederst på menysiden. Vet ikke folk om den, eller er det veldig mange gravide som ikke tenker på trening under svangerskap? Oppfordrer til diskusjoner og trivelig "samvær"
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 For min del har ikke trening vært noe jeg kunne gjort om jeg så prøvde.Har vært plaget med ekstrem svangerskapskvalme siden uke 7 og er nå 17+6 og plages fremdeles.Kaster opp hele tiden.Så du må huske at mange er kvalme og kaster opp ofte helt frem mot uke 20,så det kan være grunnen til at ikke så mange har brydd seg med deette med trening og kost...akkurat fordi det er ikke noe man tenker på akkurat nå.
klarfornr2 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Ja, har stor forståelse for akkurat det. Har en venninne som spydde hele svangerskapet, så skjønner at det ikke er noe alle tenker på, men finner innlegg om disse emne rundt om på andre sider, så ønsker bare å flytte diskusjonen for de som kanskje ikke er klar over at det fins egne sider. Får håpe kvalmen din gir seg snart da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå