Gå til innhold

JIPPI!!! Må bare juble litt her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er første dagen på over 8 uker at jeg ikke har startet dagen med kvalme og oppkast!!!! Kanskje det verste er over nå? *Håpe håpe*

Har som sagt kastet opp hver dag i over 8 uker nå og vært innlagt på sykehus 2 ganger pga hyperemesis. Det var jo ikke slik svangerskapet skulle være! Kanskje jeg kan begynne å nyte det nå?? Er 14+0 idag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig kvalmen er over!!! Det er jo rundt den tiden at mange blir bedre. Lykke til Turbotrollet & LilleSkilpadde!!!

Skrevet

Så bra at du endelig føler deg bedre :-)

Kan ikke være noe gøy å bli så dårlig... Har slitt litt med kvalme selv i noen uker, men ikke på langt nær så ille som du har hatt det.

Jeg er 14+4 i dag, og kjenner at jeg er mindre og mindre kvalm for hver dag.

Så jeg vil kanskje tro at det værste er over nå ja. :-)

Lykke til, og håper at det går bedre for deg framover nå.

Skrevet

Gratulere!

Nå blir nok alt mye lettere for deg!

Var selv kjempedårlig de første tre månedene, men fikk en mirakuløs bedring i u12. Akkurat som i forrige svangerskap.

Nå har du herlige tider foran deg!

Skrevet

Så bra! Har og vært skikkelig uggen og kvalm(men heldigvis ikke kastet opp!) i første trimester og det er helt skjønt å være tilbake til "normalen" igjen! :-) Med ønsker om et koselig og kvalmefritt svangerskap videre !

Måtte forresten smile litt av nicket ditt, jeg var på UL på mandag(12+6) og sa faktisk til legen at det mest lignet på en skilpadde det vi så på skjermen...:-)

Skrevet

Så deilig turbo!!!!!

Det var godt å høre. Du har jo fått din del for å si det sånn....

Denne gangen var kvalmen over uke ti, men med magnus holdt den på til uke 16.

Du får feire nyttår på lørdag da? Med kalkun og alkoholfri champ:)

Skrevet

Har kastet opp så og si hver dag (litt sjeldnere i det siste) siden jeg var 5+4.. Er nå 16+4 og det har ikke gitt seg enda.. Sliter VELDIG med enkelte lukter. Spesielt middagsmat og parfyme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...