Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Idag er første dagen på over 8 uker at jeg ikke har startet dagen med kvalme og oppkast!!!! Kanskje det verste er over nå? *Håpe håpe* Har som sagt kastet opp hver dag i over 8 uker nå og vært innlagt på sykehus 2 ganger pga hyperemesis. Det var jo ikke slik svangerskapet skulle være! Kanskje jeg kan begynne å nyte det nå?? Er 14+0 idag
Lalinja Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Håper virkelig kvalmen er over!!! Det er jo rundt den tiden at mange blir bedre. Lykke til Turbotrollet & LilleSkilpadde!!!
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Så bra at du endelig føler deg bedre :-) Kan ikke være noe gøy å bli så dårlig... Har slitt litt med kvalme selv i noen uker, men ikke på langt nær så ille som du har hatt det. Jeg er 14+4 i dag, og kjenner at jeg er mindre og mindre kvalm for hver dag. Så jeg vil kanskje tro at det værste er over nå ja. :-) Lykke til, og håper at det går bedre for deg framover nå.
MrsMilla Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Gratulere! Nå blir nok alt mye lettere for deg! Var selv kjempedårlig de første tre månedene, men fikk en mirakuløs bedring i u12. Akkurat som i forrige svangerskap. Nå har du herlige tider foran deg!
ponni-petra Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Så bra! Har og vært skikkelig uggen og kvalm(men heldigvis ikke kastet opp!) i første trimester og det er helt skjønt å være tilbake til "normalen" igjen! :-) Med ønsker om et koselig og kvalmefritt svangerskap videre ! Måtte forresten smile litt av nicket ditt, jeg var på UL på mandag(12+6) og sa faktisk til legen at det mest lignet på en skilpadde det vi så på skjermen...:-)
beredt Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Så deilig turbo!!!!! Det var godt å høre. Du har jo fått din del for å si det sånn.... Denne gangen var kvalmen over uke ti, men med magnus holdt den på til uke 16. Du får feire nyttår på lørdag da? Med kalkun og alkoholfri champ:)
trine->mai07 og juni09 Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Har kastet opp så og si hver dag (litt sjeldnere i det siste) siden jeg var 5+4.. Er nå 16+4 og det har ikke gitt seg enda.. Sliter VELDIG med enkelte lukter. Spesielt middagsmat og parfyme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå