Gå til innhold

Over IKM, 0 mens, Neg test. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger av en eller annen merkelig grunn at flere er i samme båt, føler meg helt opphengt i dette nå. utrolig teit men klarer ikke la være. Jeg er bare 2 dager over IKM. Men er alltid presis ellers...sukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp...på dag 46...og 3 negative tester....siste tatt i dag....mensmurringer men ingen mensen...merkelig!!! Og frustrasjonen stiger....

Skrevet

Jeg ventet tr søndag (ifølge libresse menskalender) hvis jeg hadde en syklus på 29 dager. Følte også på meg at den kom. Den har enda ikke dukket opp, og kan ikke si at jeg merker at den kommer heller. Ømheten i puppene er borte. På mandag kveld hadde jeg en dråpe friskt blod på papiret (knapt mulig å se). Trodde derfor at den var på vei. Det er vel for sent for festeblødning? Jeg tror ikke jeg er gravid og vil derfor vente til i morgen tidlig, eller fredag (hvis jeg klarer) å teste. Noen ganger har jeg hatt litt lengre sykluser - og det kommer måneden etter den "normale".

Skrevet

meld dere på torsdagsklubbn dere også, og test da:D vi begynner å bli mange:)

Skrevet

Sist pp hadde jeg samme som deg, kreps 80, ingen tegn til tr før 6 dager over ikm, testet flere ganger, men det hjalp jo ikke...

Så begynnte jeg å spotte og det gjorde jeg også i to/tre dager før det kom skikkelig i gang, men da varte det bare et par dager. Jeg trodde virkelig at nå satt den og fikk mange svar her inne på at hvis tr ikke kommer og jeg bare spotter, så er sannsynligheten for at du er gravid stor. Ikke mist motet av dette, ingen tr er jo det sikreste tegnet, men negativ test er også rimelig sikkert etter ikm.

Lykke til med testing i morgen

Skrevet

Fint å se at jeg ikke er alene i verden ... :P

Fortsatt ingen mens å spore her, bestemte meg for å bestille legetime så skal dit imorra. Virker kanskje litt desperat men det er jeg vel også. Hadde SA i juli og ikke skjedd noe etter det. men mensen har alltid vært pålitelig, selv etter SA kom alt igang fra første stund og jeg var sikker på at jeg skulle bli gravid fort. Fant etterhvert ut at jeg hadde gått 3 mnd med skjedekatarr, så nå fant jeg ut at jeg ikke skal vente for å finne ut at jeg har prøvd forgjeves.

Nå vil jeg være sikker på at jeg ikke har hormonforstyrrelse eller hva verre er. hadde en helt rosa prikk av en blødning på lørdag og så ikke noe. Derfor håper jeg ennå litt men kjenner at jeg nå er litt likegyldig, jeg skal visst ikke få dette så lett.

Vel vel lettet hjertet litt. Hva med dere andre da, noen forandring?

Skrevet

Jeg hadde det samme forrige måned. Ventet og ventet på TR, og begynte å spotte etter noen dager. Hvordan regner du din neste IKM etter dette? Begynner du å telle fra den første dagen med spotting, eller begynner du å telle den dagen mensen kom skikkelig i gang?

Skrevet

jeg har ikke begynt å spotte enda, var hos legen men kunne ikke si noe hverken eller tok blodprøver men må vente til onsdag...grrrr!

jeg regner alltid fra første ordentlige blødningsdag!

Skrevet

jeg er 9 dager over ikm , tok en test på nyttårsaften men den var negativ....

jeg er veldig kvalm på mårrakvisten en stund , men ingen oppkast...

men det kan hende at jeg blir kvalm av disse jerntabelettene som jeg tar kansje....aner ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...