Gå til innhold

Det ble drømmefødsel 2.januar!


Midt i blinken

Anbefalte innlegg

Lillegutt ville ut 16 dager før termin og det ble en helt annen opplevelse enn med storesøster (akutt keisersnitt i narkose og mye styr)

Startet dagen med litt murring/menssmertelignende som gikk over i rier rundt halv-elleve. Kjørte ned på føden i tolv-tid for å sjekke om fødselen var skikkelig igang (riene kom så tett at jeg var usikker på om det var rier, for det var liksom ikke noe å ta tiden mellom :-) Da jeg om inn, gikk vannet i resepsjonen og da jordmor undersøkte meg, hadde jeg alt 9 cm åpning, og like etterpå var det full åpning og klokka kvart over to var gutten ute. Rakk en deilig tur i badekaret, men trengte ikke noe smertestillende ellers. Var oppe i dusjen halvannen time seinere og kunne spasere over til barselhotellet etter litt kos med babyen og pappaen, og formen har vært topp siden!

 

Tenk at to fødsler kan være så forskjellige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer sååå masse :D jeg fikk også lillejenta mi 2 januar :D 22 timer med rier da men hehe.. jeg kunne også stå oppe etterpå..

 

lykke til videre :):) håper dere koser dere masse. det gjør vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer sååå masse :D jeg fikk også lillejenta mi 2 januar :D 22 timer med rier da men hehe.. jeg kunne også stå oppe etterpå..

 

lykke til videre :):) håper dere koser dere masse. det gjør vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...