TT 73 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Tok min første pergo-kur i slutten av november, syklusen etter fikk jeg en utrolig kraftig blødning! snakket med en lege som sa at dette kunne skje. Nå fikk jeg mensen igjen på lørdag,og også blitt utrolig deppa! Pleier jo å være litt nedfor rundt IKM, men ikke sånn som denne gangen. Har jo lest at nettopp dette kan være en bivirkning, men vil gjerne høre om vi er flere som har det sånn! Skulle begynt på min andre kur i dag, men tør ikke ta flere kurer nå. Er virkelig ikke verdt det, mener nå jeg! Beklager om jeg skremmer andre med dette, men vi reagerer jo (heldigvis) forskjellig.
mammas skatter <3 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 hei jeg tok min første pergokur i desember. jeg har ikke hatt så mye bivirkninga egentli. noen få dager med små hetetokter, men når du sier d no så har jeg vært litt smådeppa og lett for å bli lei meg.......
TT 73 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Takk for tilbakemelding! Håper du får resultater etter kuren din, jeg tør rett og slett ikke gå på flere kurer. Føles tungt å innse at jeg sannsynligvis ikke får barnet jeg ønsker seg:-( Men jeg er jo heldig som har 2 fine barn fra før da. Lykke til videre!
man78 Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Min første enkle pergo kur nå i slutten av desember. Ikke hatt noen bivirkninger ennå, men gruer meg veldig til en evt mens. Jeg har ganske store smerter, med migrene og gjerne kaldsvetting og kvalme i utgangspunktet. Håper virkelig ikke dette blir værre etter en pergo kur. Noen erfaringer på dette området ? Har vært på enkel kur denne gangen.
TT 73 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 Hei. Jeg begynte rett på dobbel kur, så jeg vet ikke hvordan en enkel kur ville være. Har ikke merket noe til andre symptomer enn nedstemthet, litt kviser og skikkelige kraftige blødninger. Men det holder jo det! Er jo ikke sikkert bivirkningene er så store på enkel kur. Også reagerer man jo veldig forskjellig på sånne ting. Tror jeg har en lett-påvirkelig kropp i sånne tilfeller. Lykke til, og håper kuren gir resultatet du ønsker:-)
*SamSung* Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 akkurat ferdig med min 1 pergo og har ikke hatt en ensete bivirkning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå