gilgi Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Heisånn, jeg betalte 229 kr for en pakning med 7 tester. Liker best de cearblue sine digitale el-tester. De kan du forresten kjøpe billig på billig-tester.no. Der koster de nå kr 199. På apotektet her hvor jeg bor koster de 329 kr. Endel penger å spare. lykke til.
*SmurfeMamma* Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2009 tror ikke jeg rekker bestille fra nettet for har el rundt 10 tror jeg... derfor tenkte jeg å kjøpe det billigste som fantest på apoteket...
gilgi Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Det går kjempefort. Jeg bestilte på mandag kveld på nett og betalte med visakort. Fikke testene i posten allerede i går. Det går veldig veldig fort. Uansett ønsker deg masse lykke til. Håper det klaffer for deg og selvfølgelig meg også denne pp;)
*SmurfeMamma* Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2009 ja det var jo kjempe fort da... vi skal bare prøve i januar også skal vi ha pause frem til mai.... så jeg ville så gjerne det skulle gått i box nå da... kanskje jeg får inne på billigtester og se da... takk for svar.
maizi Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Var veldig fornøyd med QR jeg, kjøpte på apoteket for 229. Lykke lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå