Gå til innhold

Halvveis i 1. tri i dag :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6+0 i dag, flere?

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 6 + 0 i dag! Vi får slå følge videre på ferden :) Har du vært på kontroll ennå?

Skrevet

Jeg er også 6+0 i dag :-)

Skrevet

Jeg skal til kontroll neste torsdag. Men skal på ul på fredag (har bestilt privat for å få "ro i sjelen").

Skrevet

Jeg skal ikke til legen før 27. januar. Synes det er evigheter til.... Har bestemt oss for å ikke fortelle det til noen før jeg har vært hos legen, synes nesten det er det tøffeste. Godt man har denne siden, så man kan dele litt tanker med noen i alle fall. Da jeg var gravid med datteren min fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 8 uker på vei ;) Derfor virker disse tidlige ukene veeeldig lange denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...