JaJe Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Klarte å falle, så jeg var så bekymret at jeg fikk komme å ta en tidlig ultralyd i går. Det var en ubeskrivelig deilig følelse. Såg et hjerte som slo og en liten kropp med armer og bein som sparka godt i fra seg :-) Tydeligvis en aktiv krabat inni der :-) Så til alle dere som er bekymret for at noe er galt, fordi dere ikke har noen symptomer lengere, så kan jeg iallfall bekrefte at det var ingenting galt med den lille hos meg, og jeg har apselutt ingen symptomer lengere, bortsett fra litt hormonell kanskje :-)
Meg og gutten min :) Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Eg hadde masse av symptomer i uke 6 og 7, så forsvant alle. Kastet opp igår, men det var nok andre ting som gjorde det. Var til legen idag og hun mente det ikke var normalt å miste symptomene så tidlig når de først var komt, så måtte ta en blodprøve som eg får svar på på fredag. Og siste eg var hos legen var eg 5 uker på vei, og idag sa hun eg var 8 uker på vei, enda det er 4.5 uke siden eg var der sist. Så da skulle eg jo vert 9 uker på vei. Så vart bare mer bekymret av å gå til legen idag. Så når eg kom hjem ringte eg til en gyn og hun også mente det var litt tidlig å miste symptomene, så imorgen skal eg på tidlig ul å se om der er liv der inne. Må si eg gruer meg veldig:(
JaJe Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 Jeg var veldig dårlig gjennom hele svangerskapet mitt sist, så jeg var også veldig bekymret egentlig. Men jeg har ikke hatt noen symptomer ca di 2 siste ukene, så det går iallfall ann uten at det er noe galt. Krysser fingrene for deg :-) Klem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå