Gjest Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 hello, skjer det noe hos deg idag?? tenker på deg klem
kaos83 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 heisann:) fortsatt ved det samme... ondt i kroppen, spesielt ryggen, alt er ondt, men fortsatt ikke rier, har løs aføring og flyr på do til en hver tid.. jeg er så lei av å bli lurt nå... det er sånn at det kjennes ut som NÅ STARTER DET hele tiden, men så stopper detigjen, og babyen er jo både stor å klar så hun må bare komme... Har vært moden med tre cm åpning siden nyttårsaften.. tror du jeg må vente lenge? Så du hadde skrivd på spå/ horoskop siden, takk for svar og jeg skal se om jeg får sett på deg senere, men er veldig sliten nå. Veldig kjekt at det har ordnet seg mellom deg og kjæresten:) når får du svar på det med lånet? Og har Lara begynt å glede seg t å bli storesøster nå? klem
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 hei igjen, det er helt merkelig det her mde deg altså hehe, for når jeg ser i kortene så ser jeg 1 hele tiden, men det er jo leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til og om du har termin nå, så kan du jo ikke gå så lenge over. men jeg får også opp den 10ende. så jeg vil si at innen helgen er over så må babyen være ute. og jeg tror du er i gang, men at det vil ta litt tid...men du får en fin og rask liten frøken ))) skjønner du er sliten, så ikke stress med å se på meg. er bare frieri som står i hodet på meg om dagen lol har plutselig fått det for meg at jeg så gjerne vil forlove meg HAHAHA.. jeg som i hele mitt liv aldri skulle gifte meg.. men, men det skjer nok ikke med det første! vet at mannen vil være friskere før det skjer noe på den kanten.. så må smøre meg med tålmodighet.. jeg får ikke svar om lånet forresten før jeg har sendt inn de papirene de trenger, og jeg holder litt igjen, men skal sende de til uka regnet med.. lara gleder seg til å bli storesøster tror jeg, selv om hun ikke helt forstår hva det innebærer. .men tror det hjelper på å snakke masse med henen om det og at hun ser vogn, baby seng og baby stæsj rundt her.. men det kommer til å bli litt av en omveltning for henne.. får bare håpe det går bra skal sende deg litt føde energi så får vi håpe noe skjer snart klem
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 men du har du termin nå eller i starten av feb? tror muligens det er to fomle her inne hehe.. så kanskje 1 ikke er så galt allikavel, kommer så sterkt til meg, men så er du jo liksom igang også hmmmmmmmmmm... spennende det her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå