Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg kunne ikke dy meg; ingen tester på barn nr 2? Hvordan "klarte" du det?? *kjempenyskjerrig*
Raych Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Hehe, jeg var bare helt bombesikker på at jeg var gravid, så ventet likså godt til jeg hadde bestilt time til lege. Da jeg kom dit var jeg 9 uker på vei. Jeg var på nippet flere ganger til å ta test, men hadde bestemt meg for å vente til legen. Så hvis test hvos legen teller, så ble det jo en test der da:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Aaaah, ja da er jeg med. Ville nok kvalifisert legen som "test", men dit må man jo før eller siden uansett. Bøyer meg i støvet for tålmodigheten (eller hva det skyldes) din altså, hvis du har overskudd er det bare å sende hitover :oDDD
Raych Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Tålmodigheten ble satt på prøve ja, men det gikk egentlig veldig greit. Jeg var jo som sagt veldig overbevist om at jeg var gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå