annemarg81 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Ble så optimist fordi det var deler av slimproppen som kom da jeg var på do i dag tidlig, og jeg hadde mens murring. Men nå har det ikke kommet mer slim eller mer vondt ( Har ikke termin før 1 feb, så jeg har fortsatt noen uker igjen. Så leser jeg jo her at det er flere som proppen går på flere uker før føselen, så da får jeg bare fortsette å smøre meg med tålmodighet. Sist jeg fødet så gikk slim proppen når fødselen startet, så derfor ble jeg optimist nå. Men jeg har ikke pakket baggen og alt er ikke helt klart ennå, så da er det vel like greit at hun blir litt til ;o)
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Min propp gikk i uke 35, og er 40 fullgåtte uker på Fredag, termin på Søndag Hadde da også håpet at fødselen ikke var sååå langt unna. bare et par uker kanskje, men neida Lykke til
annemarg81 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Uff da, nei da er det ikke no vits å være optimist skjønner jeg! Kommer ikke før dem er klare, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Gikk 12 dager over med første mann, så jeg håper jeg slipper det nå ihvertfall!!! Lykke til, til deg også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå