pinglo Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Tar meg selv i nakken å gir meg ett spark i ræven. For nå er det på tide å få pakka vekk jula.
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 kan hjelpe deg å sparke har fått ut jula jeg men sitter her som et slakt og skulle egentlig vært i full gang med å pakke ned hele huset siden vi skal flytte sparke meg selv litt i ræva også!!! men ikke så hardt for hesten min klarte å sparke meg i hoftesida i går så er vondt der enda. men litt spark i ræva mi så jeg gidder å begynne med flytteeskene.
pinglo Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Julepynten er nå nede.. Men finner ikke halvparten av det jeg hadde oppe, før jeg pynta til jul... hmmm
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 hehe. har du sjekka på barnerommet? jeg måtte plukke ned mye mer av treet enn jeg hang opp. snuppa hadde pynta litt ekstra med barbieting og smykker osv de siste dagene
pinglo Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 hehe...her var det ingenting ekstra på tre. Men ene nissen min, mangler en vott.. Får ta meg en runde rundt i huset, å se om jeg finner noe spennende, på ett lurt sted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå