Gullesnuppa! Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Går det ann? Vet ikke om jeg er gravid, men har vært kvalm sida lenge før jul.HAr hatt hormon spiral i ca to år, har hatt mensen hver måned,om enn uregelmessig. Ar ikke hatt mensen siden oktober, og hr vært kvalm stort sett hele tiden. Har bare ikke kobla at kanskje en kan bli gravid når man har spiral, kan man det?? Og kan man beholde barnet? Litt forvirra og veldig usikker, men jeg håper at noen har et svar til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå