shine1978 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Noen som har vært borte mange dager i strekk, og ikke fått ammet? Gullet er 8 mnd og første gang jeg er borte. Pumpet dere mye for å holde på melken?
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Var borte i 2 dager, pumpet meg morgen, middag og kveld. Beholdt melken da, like gammelt barn.
melkekua™ Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Er nok lurt å pumpe ut de dagene du er borte. Hvis du har tenkt til å amme videre er det viktig å holde produksjonen vedlike. Dessuten er det ikke morro å få brystbetennelse på tur :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå