puttelutten <3M&M<3 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Hadde dere like graviditeter hver gang? Jeg fikk en gutt i 06 - uproblematisk både graviditet og fødsel, ingen plager overhodet og frisk gjennom hele svangerskapet! Jeg er nå gravid med nr.2 (ca 9 uker på vei) og er så kvalm, slapp og elendig at jeg ikke kjenner meg selv igjen som person! Håper jo litt på at det er en jente ettersom det hadde vært kjekt med en av hver og ettersom svangerskapene foreløpig er så totalt forskjellig begynner jeg nesten og tro at det er det også! Noen som vil dele erfaringer?
shabby Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg venter gutt nr 3, og har vært KJEMPEKVALM i dette sv.skapet. Med nr 1 kan jeg nesten ikke huske kvalme, bare veldig trett. Med nr 2 noe kvalme, men kontrollerte det ganske bra med å spise jevnt. "Alle" trodde dermed at det var jenta som kom nå, men der tok de feil.
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Noen som har flere erfaringer å dele?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Venter jente nr 2, og har hatt totalt forskjellige svangerskap. Faktisk ikke en smule likt engang:)
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Nei, tvert i mot. Mine svangerskap har vært helt ulike. Alt fra nesten ikke kvalm (nå), til å rope på elgen hver morgen i mange uker og noe midt i mellom. Spiss mage, rund mage, høy mage, lav mage. Kviser, ikke kviser. Fett hår, ikke fett hår. Omtrent ingen plager, masse plager. Lite trøtt, stuptrøtt. Har prøvd det meste med andre ord untatt ekstrem svangerskapskvalme ;-) Har tre gutter og tror jeg venter den fjerde nå (er bare i uke 10, så vet ikke sikkert da).
cec26 Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Jeg trodde det samme som deg når jeg var gravid med nummer 2. Fordi med nummer 1 så var jeg i så god form hele tiden, og vi fikk en gutt, så ble jeg gravid med nummer 2, var mye dårlig, sliten og trøtt.. alt var drit, og alle sa at nå kommer jenta, men neida... vi har to gutter... nå er jeg 11 uker p åvei med nummer 3, og dette svangerskapet er igjen helt forskjellig fra de to andre.. denne gangen så er jeg dårlig hele døgnet, og brekker meg sikkert hver time, og kan ikke dra noen steder ,fordi jeg er så svimmel... så kan gudene veit hva det blir nå... sikert en gutt til ...hehe
Tøvsjura Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 jeg har en gutt født i 06 og da jeg var gravid med ham var jeg myeeee plaget med tretthet, kunne sikkert sove døgnet rundt om det var mulighet for det. kvalm var jeg kun 2-3 dager i begynnelsen, og utover svangerskapet fikk jeg bekkenløsning så hadde mye vondt. Venter nr 2 nå, termin om 9 dager var mye dårlig i begynnelsen, kvalm 24/7 fom uke 7 tom uke 14, mye plaget av hodepine og overhodet ikke noe som helst trøtt slik som sist. følte selv at det måtte være jente, noe som stemmer! vi fikk det bekreftet både på rutine UL og 3D UL i oktober artig å få en av hver må også nevne at jeg ikke har vært plaget med bekkenproblemer i det hele tatt denne gangen slik som sist, men en hel del ryggsmerter! ellers har jeg vært i veldig god form frem til nå alle svangerskap er forskjellige, så jeg tror ikke man kan indikere kjønn utifra totalt forskjellige svangerskap. på noen stemmer det og på andre stemmer det ikke, men magefølelsen pleier i alle fall å stemme! lytt til den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå