Mamman til 3 lykketroll Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Han brukte Abakus i fjor, da han gikk i 6. klasse.
Espoir Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2009 OK, det er er den min sjetteklassing brukes også. Jeg er litt misfornøyd med matteundervisningen - de fikk lærebok veldig sent, de brukte bare egenlagde oppgaver og utskrifter fra nettet og sånt. Jaja, det blir vel bedre nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå