Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og gratulerer alle dere her inne.

Jeg har to barn fra før og ønsker sterkt nr. 3. Førstemann var ikke planlagt, så jeg vet ikke hvor lenge vi "prøvde" andre mann ble jeg gravid i andre pp. Nå er jeg i 5 pp, og begynner allerede å gå lei. Lurer på å gi opp hele saken. Har nok ikke stor grunn til å klage, men føler dette tar på. Jeg har tildligere hatt hormonspiral, pga. store blødninger som nå er der igjen...

Hvor lenge prøvde dere før spira satt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

nr 1 var ikke planlagt, men hadde ikke gått på prevensjon på 9-10 mnder før jeg ble gravid. med nr 2 (planlagt) klaffet det første pp:)

 

Jeg prøvde å tenke at det ikke kom til å klaffe den mnden og tenkte egentlig så mye på det + at jeg lå en god stund etter sex for å hjelpe "svømmerne" litt:)

 

Lykke til:)

Skrevet

Første mann var ikke planlagt så det var bare jeg som var slurven med p-pillene..med nummer 2 hadde vi 4 pp tror jeg og med denne 2 pp....

 

Lurt å prøve å ikke tenke så mye på det for det ligger jo litt i psyken også.

 

Jeg har ei venninne som skulle prøve på nr 2,de holdt vel på i over to år men ble ikke gravid.så søkte di adopsjon og når den gikk i orden og hun fikk annet å tenke på ble hun gravid med ei gang:)

 

Tror det gikk fort denne ganga for med to unger fra før og jobb så er hverdagen travel så er ikke så mye tid til å tenke på det..

 

Lykke til!!

Skrevet

Første satt på 6 pp.... Denne gangen brukte vi 2 år.... Eg har pcos også da....

Skrevet

Her i huset prøvde vi en stund uten å telle dager og sånn ganske lenge, i sommer begynte jeg å regne på når jeg hadde el. Det gikk ganske greit å finne den, men det gikk videre 5 pp før jeg endelig testa positivt. Jeg begynte å bli redd vi ikke kunne få barn da det endelig funka :-D

Skrevet

Takk for svar. Jeg får prøve å roe ned, skjer det så skjer det, har jo to skjønne barn fra før som jeg gleder meg masse sammen med.

Skrevet

Er gravid med 1. barn og for oss tok det 5 pp.

 

Jeg var rimelig stresset fordi jeg ukependler og er borte man-tors og oftest hadde el på tirsdager. Har hatt pejling på el fra første pp og prøvde også el-tester en gang.

 

Til slutt så følte både samboeren min og jeg at det ble så mye fokus på prøving og "lage-barn-sex" at vi bestemte oss for å bare kutte ut alt. Bestemte meg for at dette vil ta lang tid (slik alle har sagt fra begynnelsen!), at vår tid kommer og jo mer jeg tenker på det, de lenger tid vil det ta. Sluttet også å gå inn på alle disse nettsidene for å ikke lengte enda mer og til slutt dro jeg helt enkelt hjem på en tirsdag og - visst - i femte pp satt den! Positivt beskjed rett før jul og det var nok den aller beste julegaven jeg noensinne har fått! :)

 

Så tipset mitt er helt enkelt å bare slutt å prøve. Begynn å renovere, ta en kurs eller bare se til å holde deg sysselsatt så kommer det ikke ta lang tid til streken på testet er der!

 

Krysser fingrene for at det går bra, keep us updated!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...