Gå til innhold

Flere studenter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med dere?

jeg er student, går almennfaglig påbygging og skjønner ikke hvordan jeg skal klare den siste terminen. er skikkelig sliten og kvalm. hva gjør dere for å motivere dere??

:) er 9+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er student.... går på BI... er utrolig trøtt hele tiden.... men får alikevel ikke sove på kvelden....blir sene kvelder her... skolen begynner på mandag, gruer og gleder meg.. vil gjøre det best mulig grunnet barnas fremtid;) har en gutt fra før;)

så for å motivere meg tenker jeg fremover, ser "slutten", at jeg får jobb osv... strikker når jeg er trøtt og sliten, det roer meg, slapper helt av da;) Er halvveis med babybukse til hentesett, skal begynne på bena nå...og har bgynt på babyteppe i pelrestrikk:) nydelig!

men har jhatt SA på ene tvillingen, så håper den andre klamrer seg fast... får svar på fredag... og ul på tirsdag..

Skrevet

ja, og karakterene fra forrige semester motiverer.... har en smårolling på to alene, så er mye trøtt og sliten uansett;) han er virkelig i trassalderen;) me må jo bare stå på... for han sin skyld;)

Skrevet

Det var et veldig godt poeng. jeg har en datter på 16 mnder fra før, og hun fortjener jo en mamma som har utdannelse. får jo ikke utdannelse etter dette året, men til gjengjeld får jeg generell studiekompetanse slik at jeg kan gå sykepleien etter nr 2:) hadde vært deilig og være ferdig med videregående snart!

Uff, så trist at du mistet ene tvillingen! men har hørt om flere som har opplevd det samme og det har bare godt bra:) du må holde meg oppdatert på hvordan det gikk på kontroll og ul da:)

Så flink du er som strikker! det eneste jeg kan strikke er babypledd som strikkes rett fram. hehe:p men har jo aldri tålmodighet til å fullføre noen ting:)

Skrevet

tenk positivt og stå på;) og husk at det er lov å ta seg en pust i bakken når det trengs! viktig å ikke glemme seg selv oppi alt;)

strikking er kos uansett, det blir nydelig uansett om det er rett strikk, varang strikk, mønster etc;) alt som er selvlaget betyr mye mer enn alt det andre babyen får;) Gleder meg tilå en gang pakke inn babyen i teppe som jeg har laget selv, brukt tid på og kost meg med;) Om det skjer nå, eller om noen år... tar vare på alt;)

og må jo si at den buksen, hehe,,,ser utrolig slurvete ut da... hehe... er ikke stygg, men ser at det er en nybegynner..hehe... men for meg er den verdens nydeligste;)

Skrevet

ja, jeg måtte snu da jeg var på tur til skolen idag. taklet ikke å tanken på å være på skolen idag. var veldig kvalm og i kampens hete i morges kom hodepinen snikende. men det blir nok bedre etterhvert.

Jeg tenkte jeg skulle strikke det ullpleddet fra nøstebarn. har det til snuppa, men har litt lyst på et naturhvitt et som jeg kan bruke til den lille og evt flere barn senere. ja, det er noe spesielt med hjemmestrikkede klær, og blir så stolt når folk kommenterer hvor fint babypleddet var og om det er jeg som har strikket det:) og jeg må jo si det samme som deg, pleddet er tydelig strikket av en nybegynner! hihi:p men vi prøver iallefall:))

Skrevet

Jeg er student ved Høgskolen i Vestfold. Tar administrasjon og ledelse.

For å motivere tenker jeg at det er fint å ha noe annet å tenke på dette semesteret:) ikke bare gravidtanker:)

Skrevet

Jeg er student på høyskolen i Buskerud:) Lærer blir det av meg etterhvert.. tar vist litt lenger tid nå en planlagt...hihihi.

Jeg plages ikke av noe annet enn at jeg er forferdelig trøtt. da er det bare å legge seg tidlig om kveldene, og sove om dagen hvis jeg har behov for det. Har en gutt på 2 1/2 ifra før og en samboer som er veldig flink til å hjelpe til:) Det er jeg glad for! Ellers så er det vel myyye bedre å være student enn å jobbe.. Vi har jo korte dager;)

Skrevet

Heey : )

Jeg går 2.året på høgskolen i hedmark.

Formen er veldig varierende, så er skikkelig spent på hvordan det her kommer til og gå. Men, jeg SKAL klare det!!!! Har alle eksamene mine i april, mai og førsten av juni. Og deretter sommerferie.. termin i august. Så dette SKAL gå bra :-)

Noen som har snakket med skolen enda?

Jeg har tenkt og gjøre det når jeg er 12 uker på vei.

Skrevet

Er også student, går på førskolelærer linja. Ute i praksis nå, er trøtt men det er det eneste jeg plages med. Har termin 3.sept, og eksamen i mai, så dette skal nok gå veldig bra. Som student kan du jo også bestemme døgnet litt mere selv enn som arbeidstaker da, det er jo veldig greit:) Har ikke snakket med skolen, venter til det har gått 12 uker. Men når burde man søke om permisjon da?

Skrevet

snakket med skolen? om permisjon neste år mener du?

nei, jeg skal søke meg inn på noe annet, siden jeg tar årsstudium. ikke no vits å snakke med noen før jeg søker permisjon når jeg får plass da.

Skrevet

Jeg er dødstrøtt hele dagen, sover hele dagen når jeg har forelesningsfri. Men er like trøtt når kvelden kommer! Husker ikke at jeg var så trøtt med førstemann. Men det er vel et av kroppens små hukommelsestriks, som bidrar til at vi tør å få flere enn ett barn :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...