sjettejuli Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 og kan anbefale et barnevennlig sted å bo?
321 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Vi har vært på Alcudia et par ganger, det er et veldig barnevennlig sted. Vi har blant annet vært på Sea Club leilighetshotell. Store bassengområder, masse lekeplasser/sandkasser og kort vei til strand og butikker!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Vi var i Alcudia på Mallorca, og jeg kan varmt anbefale det til barnefamilier. Er utrolig barnevennlig der! Husker ikke hva hotellet vi bodde på het, men det er gode barnevennlige hotell i hauger der. Ikke noe problem å finne!
jeg fant firkløvern Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har også vært på Sea Club og det er fint og barnevennlig. De har veldig mye for barna. Barnebasseng, store sandkasser, lekestativ og underholdning.
Hildemor fra vest Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Hei jeg har også vært på Alcudia 2 ganger med ungene alene. Første gang var de 3 og 5 år gamle da bodde vi på et green village anlegg som het viva blue(tror det heter Bluestar nå) Det var et helt fantastisk sted. Hadde alle fasiliteter innenfor et område. To år senere bodde vi på et koselig forholdsvis lite hotell som het Elisa. Helt greit og rimeligere der. God tur!
Hildemor fra vest Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 EEh mente blue village ikke green village!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 vi var på sunving senteret i cala bona i sommer og vi syns det var et kjempefint sted,men det ligger veldig for seg selv så vi var veldig glade vi hadde leiebil..men vil dere bare slappe av og bade masse er det kjempefint der...men har dere lyst til å oppleve ting anbefaler jeg å reise til alcudia:)
En_av_hver Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Sunving senteret i Alcudia. Utrolig lekkert og barnevennlig. Dyrt, men verdt pengene synes vi da:-)
solemio Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Alcudia er veldig fint med langgrunne strender! Vi bodde rett på stranda utenfor sentrum, men hotellet må ha skifta navn siden 2003...
Trouble Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Har vært på mallorca 3 ganger... alcudia alle gangene, anbefales på det sterkeste! Vi er absolutt best fornøyd med dette hotellet her: http://www.startour.no/feriereiser/spania/mallorca/alcudia/leiligheter-viva-blue/?season=sommer-2009 Kjempeflott hotell og har aldri opplevd maken til positiv og vennlig betjening! Barna (da 5 og 6 år) storkoste seg i 2 uker, og vil fremdeles tilbake dit etter 3 år (noe som dessverre ikke går siden de ikke har 3 roms leiligheter, et kommet ett tilskudd te familien siden sist vi var der).
mai mammaen til to Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 viva bahia.. KJEMPE FINT.. ligger på stranden. kjempe barnevennlig. underholdning hver kveld. og litt små aktiviteter om dagen for barna om man ønsker det. og egen sånn klubb om man vil ha det.... jeg forguder det stede..vært der to ganger.. det ligger litt vekke fra sentrum da.. men det er noen små butikker og noen spise steder rett utenfor.. og spisesteder på hotellet da.. og like utenfor er det ponny ridning hver kveld. STOR stas for snuppa på 2. hehe
Thunderstruck Skrevet 7. januar 2009 #12 Skrevet 7. januar 2009 Vi var på Alcudia.Blue star viva blue(star tour) Veldig fint der!! Store bassengområder og kjempegod mat på retauranten på hotellet,der det for øvrig var underholdning hver kveld for barn og voksne. Frister og tilbake dit!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå