Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten nyttårs hilsen fra det kalde østlandet!

Her er det maaange minus og jeg må si at jeg kjenner det godt i marg og bein - men det er herlig med vinter!

Håper dere har hatt en fantastisk julefeiring og kost dere med god mat og godt drikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nytt år til deg også!!

Det er kaldt her og, men jeg kunne tenkt meg litt snø jeg da:-)

Ellers er skøyteføret fantastisk.

Jula var som den pleier, masse besøk, masse mat, sikkert 2 kilo opp:-)

Nå skinner sola over hvitrimet jorde og det er nesten som et julekort:-))

Skrevet

Takk for det og Godt Nytt år til deg også:-)

Kaldt, jeg fryser......var bedre i fjor vinter for da hadde jeg mer spekk på kroppen;-D

Julen har vært deeeeeilig:-)

Går det bra med deg og han lille etter operasjonene?

Skrevet

Åh, har du slanket deg masse? - Kaldt og fysj og huttemeitu.. jeg liker ikke kulden, men det har med at jeg er astmatiker og kulden setter seg rett i lungene mine, så jeg holder meg mye innendørs for å unngå lungebetennelse. Har hatt 1 runde allerede den siste mnd.

LilleM har det bra, og moren hans er definitivt på bedringens vei. Er tilbake i jobb nå, og vondtene er nesten borte. Kjenner jo at jeg har blitt operert og jeg må jo plastre arrene i 3 mnd til for at de skal bli fine, men det kan jeg leve med.. Håper bare at jeg snart er tilbake til mitt gamle jeg.. mentalt så er det faktisk tøfft å endre brystene, selv om det er mer eller mindre frivillig.. føler alle ser det, alle kommenterer det (mistet jo en del "vekt" når jeg fjernet så mye.... men det sitter i hodet.

Nå konsentrerer vi oss om bryllupsplanene.. tenk! Om 9 mnd er jeg gift.. akk o ve.. og så mye som gjenstår.. ;o)

Skrevet

Godt nyttår til deg å =))

Her er det kaldt nå ja.Å sne har vi fått,mista og fått igjen =))

Syns det er greit med litt hvitt jeg.For det skjuler alt rotet jeg ikke greide få satt unna i høst.

Godt å lese at du er bedre.Å snart er du konemor også.Tenk det du!!

Skrevet

Har ikke slanket meg masse, men gått ned ganske bra:-) Det trengtes for å si det sånn!

Å være astmatiker i denne luften er tøft!!! Best å være føre var. Lurt å dekke til munnen når det er på det kaldeste. Deilige ullsjal og skjerf og gensere er gull da.

Bra med LilleM og at det har gått fint. Og at du er på bedringens vei! Det er litt av et inngrep du har hatt og det tar tid å komme seg. Det mentale kan jeg forstå. Husker søsteren min som måtte fjerne et bryst og hennes kamp tilbake til et normalt liv.....det var beintøft. Og det er nå engang sånn at vi har disse brystene som et tydelig bevis på hvilket kjønn vi er. Det er tøft for psyken å plutselig skulle forandre på det. Det er en del av oss og tar tid å venne seg til. Om noen år smiler du nok ved tanken, men akkurat nå er det noe nytt og ikke så lett å takle på hælen. Det at folk kommenterer det synes jeg er underlig. Om du ikke selv nevner det først. Men vi er alle forskjellige.

Herlig å planlegge bryllup da!! Har du fått eliminert bort brysomme besserwissere ennå, eller planlegger dere bare i smug;-D

Skrevet

Godt nytt år til deg også!! Bra at dere har det bra, du med nye pupper og alt :)

Og jeg vil gjerne høre mer om bryllupsplanene, er spent spent spent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...