ltn :) Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 kansje i dag kommer babyen sitter me sammentrekkninger 8 min mellom kjenes ut som mensen kommer + vondt i ryggen. håper dette tar seg veldig opp nå sånn at j blir lagt inn.
ltn :) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 ja da var j hjemme igjen det var rier, fikk noe å sove på i håp om at det sku ta seg opp men nei nå er det helt stoppet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå