OhBaby! Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 ukene går ganske fort,og jeg er så glad og lettet over at alt er bra med lille babyen så jeg kan komme inn hit til dere.
terminijuli -fødeklar Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg hopper også inn hit i dag! Er veldig glad for at det har vært jul og sånt nå -tida går jo så fort da:) Neste uke skal jeg til kontroll hos legen, håper jeg får høre hjertelyden til babyen da!
OhBaby! Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 jeg fikk høre hjertelyden hos jordmor i går,fantastisk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå