Mamman til AM&JS Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 I går var jeg i knall form...hadde masse overskudd etc.. I dag våkner jeg med masse kynnere, og har nå vondt fra tid til annen...motivasjonen og formen er heeelt på bånd..Gud så kjedelig..og da spesielt å være hjemme med 2 små...(eldste har jeg sendt på skolen) kan ikke sove når jeg vil, eller i det hele tatt slappe av..grrr..hvordan skal denne dagen gå?? Gleder meg alt til mannen kommer hjem fra jobb..
Gidder ikke! Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Samme her:( I går sto jeg opp med masse handlekraft og lyst til å ta grep om dagen, lite smerter og godt humør. Dro på trening (er på rehabilitering), gikk til og fra i stedet for å ta bussen, fordi jeg følte meg så fin! I dag derimot. Puh! Men jeg kan heldigvis tillate meg å ha en sånn dag, påsan er i barnehagen og jeg har muligheten til å lade. Jeg misunner deg ikke! Men du får jo bare stålsette deg og finne på litt ting, sånn at tiden går litt fortere. Innlegget ditt har en liten prevantiv virkning for min del, jeg kan nok aldri få mange barn, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå