Gjest Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Å i dag er snuppelura til mormor 1 år.Tenk det da!!! Den lille kroppen som alt springer,klatrer og skal klare alt selv har bursdag =))) Lille skatten vår.Hun er så snill at.Å er veldig glad i lilleonkel.Han får jammen noe opp gjennom åra ja,hehe. Fremdeles er det gnissinger,men også masse sussing og kosing på di. Jeg gleder meg til helga,da blir det selskap. Tenk at for et år siden,så satt jeg å var så himla redd...Tia går fort. Å i dag skal også lille Trass sin nye selg opp.Rommet er atter en gang rydda og klar for innflytting...(grei lagerplass i jula) Jeg vet ikke helt om jeg tror han vil sove der inne,men vi får se.Jeg setter opp senga,og så tar jeg den biten senere...hehe.. Ja,tallet 7 er magisk.Skjer alltid noe på akkurat den datoen. Ha en fin dag alle sammne
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Så fint at du har litt glede i hverdagen også, har vært en tøff tid nå?? 1 år ja, tiden går altfor fort:-) Lille Trass sover i sengen når han og du er klar for det. Ja det 7 tallet har vært spesielt for både den ene og den andre her inne... Ha en fin dag du også, jeg skal bare late meg i dag, det har jeg fortjent.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Sukk ja, den 7. er spesiell den..... Gratulerer med prinsessa på 1 år!!! Tenk et år har gått allerede.........tiden flyr avsted! Og snart kommer en ny liten gave til deg:-) Sove på eget rom i egen seng ja..........hmmm.............tror ikke jeg skal si noe mer om den saken. Hihihi:-) Men det er veldig koselig med selskap da:-) Ha en fin dag du også!
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Gratulerer så mye med 1 års dag til vesle klatremus :0) Det med egen seng det tar vi i mamma tempo sant??? Vi venter litt til, hehe...
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Takker =) Ja,jeg tar av meg hatten for lille snuppa.For hun er jammen noe for seg selv =)) Å kaker håper jeg å få i helga.Ellers blir jeg olmere enn jeg er!! Lille trass ja....Han får bare campe hos meg enda lengre han =D For HEIA ikea sier nå jeg....Det mangla di delene som skal holde sengtellene på plass.ha ha haaaaaa....(HURRAAAAA) Å et lite snøft for at vi må vente inntil 10 dager for å få di...knurr
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Hurra for at Ikea mangler deler:-) Da blir mammahjerte glad!!!
Karomamma Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Gratulerer til mormors jente, som er blitt sååååå stor allerede.Tenk at hun snart blir storesøster også Og flink og enda større lilleonkel, tenker jeg!! He he, det sitter langt inne å flytte han derre lilleonkelen skjønner jeg. Lykke til når den tid kommer
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Ja,aldri så galt at det ikke er godt for noe,hehe ;o) Men irriterende at slike ting mangler,i akkurat den senga... Så nå står den der,som ei stor lekegrind,som di små kravler ut og inn i. Å jeg trenger ikke tenke mer på å slippe gogutten alene på enda ei stund =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå